Veelgestelde vragen

Bestellen

1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Op de productpagina kun je klikken op ‘bestellen’. Jouw gekozen product komt dan in het winkelwagentje terecht. Ben je klaar met winkelen, ga dan naar het winkelwagentje en kies voor ‘afrekenen’. Volg dan de stappen van ‘betalen’.
 
2. Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen?
Als je nog niet hebt afgerekend, kun je de bestelling wijzigen door te klikken op ‘verder winkelen’. Als de betaling wel is afgerond, stuur ons dan (binnen 4 uur) een mailbericht met de wijzigingen. Dit kan naar info@minienme.nl of maak gebruik van het contactformulier. Na ontvangst van je mailbericht nemen wij contact met je op en kijken we wat we voor je kunnen doen.
 

Betalen

1. Hoe kan ik betalen bij Mini & Me?
Je kunt betalen dmv iDeal of CreditCard. Wij streven ernaar je bestelling binnen 2 werkdagen te versturen na ontvangst van de betaling.  

2. Wat is iDEAL?
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. iDEAL is een betalingssysteem dat is gekoppeld aan jouw eigen internetbankieren programma. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank.
 

Bezorgen

1. Wat zijn de verzendkosten?
Bij een bestelling vanaf €75,- berekenen wij geen handelings- en verzendkosten, bestelling minder dan €75,- berekenen wij handelings- en verzendkosten van € 4,95 per bestelling. Voor bestellingen naar België berekenen we €7,50.
Verzenden naar het buitenland (excl België) is mogelijk, neem hiervoor contact met ons op. Dit kan naar info@minienme.nl of maak gebruik van het contactformulier.

2. Wat is de leveringstermijn?
Wij streven ernaar de bestellingen binnen 2 werkdagen te versturen. 
Ivm aangepaste openingstijden worden de bestellingen eerst volgende openingsdag verwerkt. Mocht je spoed hebben met je bestelling, stuur dan een mail naar info@minienme.nl of maak gebruik van ons contactformulier.
 
3. Levert Mini & Me ook naar het buitenland?
Ja, dit is mogelijk. Stuur een mail naar info@minienme.nl met uw bestelling of maak gebruik van ons contactformulier.
 

Retourneren

1. Kan ik iets terugsturen?
Mocht de aankoop niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je deze binnen 14 dagen retour sturen in de originele verpakking met aangehecht prijskaartje. Ook als deze is afgeprijsd. Stuur hierbij het retourfomulier mee. Zonder retourformulier kunnen wij de retour niet in behandeling nemen.

De verzendkosten van de retourzending zijn voor rekening van de koper. Je kunt het artikel met het retourformulier sturen naar Mini & Me, Voorstraat 11, 3441 CB Woerden.
 
2. Krijg ik een tegoedbon of mijn geld terug?
Na ontvangst en verwerking van de retourzending zullen wij het betaalde aankoopbedrag exclusief verzend- en handelingskosten terugstorten op je bij ons bekende bankrekeningnummer.

Accountgegevens

1. Privacy policy
Mini & Me respecteert de privacy van alle gebruikers van haar website en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. Mini & Me zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Voor meer informatie kunt u gaan naar privacy policy op onze website.
 
2. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Dit kun je doen door in te loggen en bij klantgegevens de wijzigingen aan te brengen.
 
Staat jouw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op. Dit kan naar info@minienme.nl of maak gebruik van het contactformulier.